Profita de transport gratuit in toata Romania la comenzile mai mari de 499 lei, mai multe detalii

Categorii produse

Retur gratuit si 100% banii inapoi, garantat

Daca in decurs de 30 zile calendaristice, din orice motiv, doriti sa renuntati la achizitionarea produsului dumneavoastra, este de ajuns sa ni-l trimiteti si ve...

Ai o intrebare ?

Intreaba-l pe Pestre

Retur gratuit si 100% banii inapoi, garantat

Daca in decurs de 30 zile calendaristice, din orice motiv, doriti sa renuntati la achizitionarea produsului dumneavoastra, este de ajuns sa ni-l trimiteti si veti primi banii inapoi in cont. 

Produsul trebuie returnat la adresa indicata de operatorii Pestre.ro in urma comunicarii pe adresa contact@pestre.ro

Produsul se trimite obligatoriu nefolosit si in ambalajul original fara ca acest ambalaj sa fi rupt sau deteriorat in nici un fel.

Nu se pot returna produse cu motor termic care au fost folosite si alimentate cu benzina si ulei daca motivul retururului tine de alte aspecte decat functionarea incorecta, necorespunzatoare sau nerespectarea caracteristicilor tehnice prezentate in pagina de produs.

Informarea privind renuntarea se face numai in scris la contact@pestre.ro. Returnarea produselor primite in stare perfecta de functionare se face pe cheltuiala Pestremir SRL. Pestremir SRL va inapoia contravaloarea produselor returnate in conditii perfecte - in cel mult 30 zile calendaristice de la data receptionarii produsului si a informarii in scris privind renuntarea la produs.  Suma se va rambursa in contul persoanei fizice sau juridice care a facut comanda si a platit contravaloarea produselor. In mesajul de renuntare la produs se va trece obligatoriu contul bancar in care se va face returul banilor si titularul contului

Returul banilor se face numai in cont bancar. Sub nici o forma nu se va face retur in numerar.

Se vor returna integral banii aferenti marfii, fara insa a se returna costul de transport si taxele de ramburs daca este cazul (daca s-a platit numerar la curier).

In situatia in care marfa a fost platita cu cardul se va returna contravaloarea marfii ( fara taxele de transport) in max 3 zile lucratoare.

Banii se vor returna numai dupa ce produsul a fost primit de reprezentantii Pestre.ro in locatiile Pestre.ro si a fost verificat privind distrugeri, deteriorari mecanice cum ar fi indoiri, gauriri, zgarieturi, infundari, crapaturi ale materialelor care intra inc omponenta produselor. 

Daca produsul prezinta deteriorari si distrugeri mecanice Pestre.ro isi rezerva dreptul sa nu despagubeasca  clientul produsul fiind returnat la client pe cheltuiala acestuia.

Daca primesti Produsul lovit/deteriorat 

In situatia in care la desfacerea coletului ai observat ca produsul este deteriorat sau lovit te rugam sa ne transmiti pe adresa contact@pestre.ro poze cu produsul si ambalajul. In max 48 ore departamentul Customer Suport Pestre va prelua si rezolva problema inlocuind produsul. Taxele de transport/inlocuire vor fi platite in intregime de Pestre.ro

(D.O.A. - dead on arrival):

  • Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie, vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris catre Pestremir SRL in termen de 48 de ore de la receptionarea produsului defect. Daca produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va inlocui cu un produs similar, fie se va returna contravaloarea acestuia in contul persoanei fizice sau juridice care a platiti contravaloarea initiala a produsului/produselor;
  • Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre Pestremir SRL;
  • Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48 de ore, produsele fac obiectul garantiei.

Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificarile si completarile ulterioare:

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila Pestremir SRL colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu reprezentantii pestre.ro).

Conform art 10 lit. c din O.G. 130/2000 Pestremir S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse vegetale, material saditor, butasi, bulbi, pesticide, ingrasaminte ce au fost desfacute din ambalajul original. Pe fiecare pagina de produs exista informatia privind posibilitatea de retur (daca produsul este sau nu returnabil). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Cum returnez produsele?

Oferim politica de retur gratuita pentru toate produsele comercializate de www.pestre.ro. Semnaleaza la contact@pestre.ro sau la telefon 0374 464 464 intentia de retur si motivul returului iar departamentul Customer Suport in max 24 ore lucratoare te va contacta pentru informatii suplimentare.

Mai intai se trimite produsul si abia apoi un maximum 30 zile se face returul banilor. Returul se face obligatoriu numai in cont bancar. Sub nici o forma nu se face returul baniloc in numerar. Solicitarea de retur trebuie facuta pe email la contact@pestre.ro

In situatii platii cu cardul banii se returneaza numai dupa ce titularul comenzii trimite mail de cerere returnare bani la adresa contact@pestre.ro in care mentioneaza nr cont bancar, banca, numele complet al titularului de cont care trebuie sa fie identic cu cel din comanda. In situatia in care produsul nu a ajuns la dvs, nu s-a expediat sau din alte motive nu l-ati primit si doriti returnarea banilor veti primi integral contravaloarea comenzii

Schimbul de produse

In situatia in care doresti sa schimbi produsul primit deoarece nu esti multumit  de caracteristicile lui semnaleaza la contact@pestre.ro sau la telefon 0374 464 464 iar departamentul Customer Suport va prelua si rezolva problema in max 48 ore lucratoare. 

Iti multumim pentru ca ne-ai ales.

Revizie 01.04.2016