Se incarca...

Campania de primavara a inceput cu reduceri de pana la 35% la pomi, butasi, seminte flori, legume, arbori si arbusti, motocultoare, atomizoare si alte echipamente si utilaje pentru gradina si ferma.

Acum rezervi gratuit. Primesti produsele cand vrei tu. Gasiti reducerile aici

Ai nevoie de ajutor ? Suntem aici pentru tine

Intrebari frecvente

  • Nu am primit certificatul de garantie ce fac?

    In situatia in care odata cu produsele nu a sosit si certificatul de garantie 

    verificati pe adresa de mail lasata pentru comanda daca ati primit certificatul de garantie 

    de la unul din reprezentantii Pestre.ro.

    Verificati inclusiv in folderul de Spam din aplicatia de mail pe care o folositi.

    In situatia in care nu gasiti certificatul de garantie trimis pe mail solicitati retrimiterea acestuia pe mail la adresa contact@pestre.ro.

    Solicitarea se face doar pe mail pentru a putea urmarii finalizarea. Va recomandam sa nu faceti aceste solicitari telefonic.

    Va multumim

  • Nu am primit factura ce trebuie sa fac?

    In situatia in care nu ati primit factura in coletul/coletele cu care au sosit 

    produsele la dvs. va rugam sa verificati pe adresa de mail pe care ati lasat-o in comanda

    Va rugam sa verificati inclusiv folderele de SPAM din aplicatiile de mail pe care le folositi.

    Un alt mod pentru a gasi facutura este sa accesati https://www.pestre.ro/contul-meu-istoric-comenzi/ sa identificati sa va logati cu datele contului dvs la pestre.ro sa identificati comanda si sa salvati/downloadati factura.

    Daca nu regasiti factura trimisa pe email va rugam sa faceti cerere doar pe email la adresa contact@pestre.ro pentru a primi factura.

    Nu este recomandat sa faceti cerere telefonica datorita nr mare de apeluri pe care colegii nostri il au de finalizat este posibil sa nu vi se poate raspunde imediat.

  • Am primit un produs defect de la inceput, ce fac?

    In situatia in care ati primit un produs defect de la livrare

    (DOA Dead on Arrival) trebuie sa faceti in termen de 48 de ore informare 

    scrisa pe contact@pestre.ro.

    Va recomandam sa faceti informare scrisa pe email pentru a putea sa se urmareasca si sa se rezolve problema in termenul cel mai scurt posibil

    Informarea trebuie sa contina Numele Dvs, nr comenzii, produsul cu probleme si ce probleme manifesta (care este defectiunea)

    Ori alt tip de informare (telefonica, chat etc.) poate scapa din fluxul de urmarire si astfel s anu putem rezolva problema rapid.


    Va multumim

  • Produsul nu respecta caracteristicile tehnice din descrierea din site, ce fac?

    In situatia in care ati identificat ca produsul cumparat de dvs nu respecta caracteristicile tehnice mentionate in descrierea lui pe site-ul pestre.ro si doriti returnarea lui puteti demara procedura de returnare astfel:

    Identificati daca produsul dvs este eligibil pentru a fi returnat.

    Apoi se trimite mail cu cerere de retur la adresa contact@pestre.ro, sau se acceseaza contul dvs din aplicatia pestre.ro sectiunea de retur

    In aceasta zona veti vedea toate produsele dvs care se califica pentru retur conform regulilor Pestre.ro.

    Urmati pasii pentru retur.

    In situatia in care doriti sa faceti cerere deoarece nu stiti parola si adresa de email din contul dvs. sau din alte motive, in cererea de retur trebuie sa mentionati numele dvs, comanda cu care ati achizitonat produsul, numele produsului si motivele pentru care il returnati respectiv care din caracteristicile mentionate in pagina de descriere a produsului pe site-ul Pestre.ro nu corespunde.

    Asteptati confirmare pe mail a cererii de retur si actiunile pe care trebuie sa le intreprindeti

    Va rugam sa nu faceti aceasta cerere telefonic sau pe chat deoarece ele nu pot fi urmarite si implicit nu pot fi confirmate pentru a demara returul.

    Va rugam sa nu trimiteti din proprie initiativa produsele retur deoarece este foarte posibil ca, coletul sa se intoarca la dvs.

    Va multumim

  • Cum trimit produsul in service?

    In situatia in care doresti ca produsul tau cumparat de la Pestre.ro sa fie

    reparat trebuie sa parcurgi urmatorii pasi:

    1. Verifica daca produsul tau este in garantie, verificand data la care la-i cumparat de la Pestre.ro si valabilitatea certificatului de garantie

    2. Verifici pe Pestre.ro lista centrelor de service autorizate

    3.In caz ca nu reusesti sa identifici lista de la punctul 2 de mai sus trimite un mail la contact@pestre.ro in care soliciti sa ti se ofere datele de contact ale service-ului apropiat autorizat pentru produsul pe care doresti sa il trimiti la service.

    4. In caz ca nu gasesti certificatul de garantie soliciti pe mail la contact@pestre.ro retrimiterea lui mentionand numele si prenumele pe care s-a facut comanda, nr de telefon si produsul

    Va multumim

  • De ce sa comand online?

    V-ati intrebat probabil deseori Care este avantajul unei comenzi online?

    Principalele avantaje ale unei comenzi online sunt:

    1. Puteti da comenzi la orice ora din zi si din noapte deoarece site-ul www.pestre.ro este deschis not-stop

    2. In momentul in care faceti comanda vi se rezerva automat produsele indiferent de ora la care aceasta comanda este plasata

    3. Poti verifica oricand in contul tau din Pestre.ro https://www.pestre.ro/contul-meu/ stadiul comenzii

    Va multumim

  • Am pierdut certificatul de garantie ce fac?

    in situatia in care doriti sa trimiteti un produs la service si nu aveti certificatul de garantie intrati in https://www.pestre.ro/contul-meu/ si verificati seciunea garantiile mele.

    Daca nu identificati produsul si certificatul de garantie trimiteti mail la contact@pestre.ro si solicitati certificatul de garantie.

    Este obligatoriu in cerere sa mentionati numele si prenumele pe care a fost cumparat produsul, nr de telefon si denumirea produsului

    Va recomandam sa faceti aceasta cerere doar pe email pentru a putea urmari si finaliza cererea in timp cat mai scurt.

    Orice alta forma de counicare pe aceasta problema, telefon, chat nu va garanteaza rezolvarea problemei in cel mai scurt timp posibil

    Va multumim

  • Daca am primit coletul incomplet, ce fac?

    In situatia in care in colet nu am toate produsele sau produsul este incomplet trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi:

    1. Verificati daca nu cumva comanda a fost impartitia in mai multe livrari - in mail-ul de confirmare a livrarii transmis de Pestre.ro - daca nu gasiti mail-ul, cautati in SPAM in aplicatia de mail pe care o folositi.

    2. Daca totusi comanda nu este impartita in mai mult livrari partiale sau daca toate livrarile partiale au ajuns si totusi aveti produs sau produse incomplete in maxim 48 de ore de la sosirea coletelor faceti reclamatie catre contact@pestre.ro.  Va recomandam sa faceti reclamatia doar pe mail si nu pe telefon sau chat pentru a putea urmarii si a finaliza cat mai repede posibil problema

    3. Transmiteti in cadrul mail-ului de reclamatie Numele si prenumele, nr comenzii, numele produsului si ceea ce considerati ca lipseste din colet

    Daca la primire colet acesta este desfacut obligatoriu cereti curierului sa verificati integritatea produselor si sa verificati ca, coletul contine toate produsele ce ar fi trebuit sa fie in el si toate accesoriile comandate. Daca produsul nu este in regula refuzati coletul.

    Va multumim

  • In cat timp primesc banii inapoi dupa ce am facut retur?

    In situatia in care ati finalizat un retur prin trimiterea produselor inapoi pentru a primi banii trebuie finalizati urmatorii pasi ai procedurii de retur.

    1. Un reprezentant al Pestre.ro verifica integritatea produsului/produselor primite retur de la dvs pentru a vedea daca ele sunt eligibile la retur 

    2. In situatia in care produsele sunt eligibile pentru retur banii se transmit in maxim 30 de zile calendaristice dar de obicei noi transmitem banii inapoi in max 14 zile calendaristice

    3. Banii se vor returna  numai in cont bancar. Nu se vor returna bani cash sau transmisi cash prin curier


    Va multumim

  • In cat timp mi se livreaza comanda?

    Una din principalele intrebari pe care un client online si le pune tine de timpul in care ii ajunge comanda plasata online.

    La pestre.ro comanda se livreaz ain media 48 de ore insa sunt situatii cand poate dura mai mult functie de tipul produsului, caracteristicile tehnice de volum, dimensiuni, greutate.

    Pentru orice intrebare referitoare la comanda va puteti accesa contul https://www.pestre.ro/contul-meu/  unde aveti date despre starea comenzii sau puteti pune intrebari pe contact@pestre.ro referitor la situatia comenzii si nr de AWB.

    Va multumim

  • Am primit altceva decat am comandat, ce fac?

    In situatia in care considerati ca produsul primi nu corespunde cu ce ati comandat
    ca rugam sa parcurgeti urmatoarele etape pentru rezolvarea situatiei:

    1. Trimiteti mail la contact@pestre.ro prin care mentionati numele si prenumele, nr de comanda 

    si produsul care trebuia sa vina conform comenzii si poze ale produsului care a sosit

    2. In maxim 48 de ore veti fi contactat/a de un reprezentant Pestre.ro pentru a rezolva situatia

    3. Va recomandam sa faceti aceasta reclamatie exclusiv pe email si nu telefonic sau pe chat pentru a putea

    urmari rezolvarea ei in timpul cel mai scrut posibil.


    Va multumim

  • Vreau sa returnez un produs, ce fac?

    In situatia in care dupa ce primiti produsul doriti sa il returnati, trebuie sa consultati sectiunea din contul dvs de client pe pestre.ro aferenta returului aici

    Acolo parcurgeti pasii necesari pentru a finaliza procedura de retur

    De mentionat este ca produsul trebuie sa se califice pentru retur, toate informatiile le gasiti aici

    Va multumim

  • Nu am card de credit dar vreau sa cumpar in rate, cum procedez?

    In situatia in care nu aveti card de credit sau de cumparaturi la una din bancile agreate - Banca Transilvania,  BRD,  Credit Europe, Banc Post, puteti face achizitia in rate pentru orice produs prin  intermediul  TBI  Credit  daca  sunteti persoana fizica sau pensionar si prin intermediul BT Mic (divizie a Bancii Transilvania) daca sunteti persoana juridica (firma, companie).

    Noi ne ocupam de toate actele si contractele produsul sau produsele pe care le doriti urmand sa ajunga direct la dvs acasa.

    Pentru asta sunati la 0374 464 464  sau sa trimiteti mail la contact@pestre.ro sau pe chat-ul din site o cerere prin care solicitati achizitia in rate si produsul sua produsele pe care le doriti, impreuna cu Numele si prenumele, numarul de telefon si CNP-ul pentru a face verificarile in Biroul Unic de Credite

    Va multumim